Sidor

söndag 16 februari 2014

App för att-göra-listor

Äntligen har jag fått lite ordning och reda på mina att-göra-listor. Jag använder appen Any.DO To-do list i telefonen som har en mikrofonfunktion som fungerar riktigt bra. Det går förstås att göra anteckningar men jag använder nästan bara talfunktionen. Appen har fyra rubriker där anteckningarna kan sorteras in - Idag, Imorgon, Kommande och Någon dag - och när man är klar med något kan man bocka av. Den är ett bra komplement till en kalender och man kan om man vill lägga in både datum och tid i den. Det jag gillar bäst är att den har smidiga dra- och- släpp-funktioner och även möjligheten att låta det avbockade ligga kvar i listan, tills man själv väljer att ta bort det. På så sätt får man den där "duktigkänslan" man kan behöva ibland. Appen är gratis.


1 kommentar:

  1. En bra blogg med mycket bra information_) Vill samtidigt tipsa dig om EZ SOX strumpor för barn och vuxna med extra känslighet för sömmar. www.ezsox.se

    SvaraRadera